Σκοπός του ιστολογίου

  Η σελίδα "ΠΟΛΥΘΥΡΟΝ" δημιουργήθηκε για να ενημερώσει και να βοηθήσει όποιον ενδιαφέρεται για τη δυνατότητα να παρέχει στο παιδί...

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Αναμένεται απάντηση του ΥΠΕΠΘ στο ερώτημα

Γειά σας,

επιθυμούμε να εγγράψουμε το παιδί μας σε ένα ιδιωτικό σχολείο των ΗΠΑ, το οποίο είναι αναγνωρισμένο από τους εκεί οργανισμούς: Accreditation International (Ai), Middle States Association of Colleges and Schools (MSA-CESS), and the National Council for Private School Accreditation (NCPSA)......
................
Το σχολείο αυτό δίνει την δυνατότητα εξατομικευμένου προγράμματος σπουδών σύμφωνα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του μαθητή.

Τα ερωτήματά μας είναι:
1)Γίνεται να κάνει αίτηση σε τμήμα ελληνικού πανεπιστημίου ο απόφοιτος αυτού του σχολείου όπως οι μαθητές όλων των χωρών σύμφωνα με το σάιτ http://www.studyingreece.edu.gr/FAQs.aspx;
Θα γίνει δεκτός σε ελληνικό πανεπιστημιακό τμήμα εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις του;

2)Γίνεται από την ηλικία 15 έως 17 ετών ο μαθητής το σχολείου αυτού να πληροφορηθεί για τις απαιτήσεις κάποιου ή κάποιων τμημάτων ελληνικού πανεπιστημίου ώστε να μπορέσει να φοιτήσει σε αυτό;
(Η πληροφόρηση αυτή θα του επιτρέψει να προσαρμώσει κατάλληλα το πρόγραμμα σπουδών του κατά τη διάρκεια του "λυκείου" και να προετοιμαστεί για την τριτοβάθμια)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση

2 σχόλια:

  1. Application Procedure
    Foreign students can fall into the special categories of candidates that can be admitted to Higher Education in Greece, on condition that neither the candidates themselves nor their parents have the Greek nationality or citizenship. Those candidates submit their documents to the Ministry of National Education and Religious Affairs and fill in the candidate’s application entry form, stating the Faculties and the Departments they prefer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μήνυμα 1:22 αναφέρεται στις προϋποθέσεις υπαγωγής στις ειδικές κατηγορίες των Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων του εξωτερικού: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/03-07-17_ΟΔΗΓΙΕΣ_ΟΜΟΓΕΝΩΝ_2017.pdf

    Όμως, στην περίπτωση την οποία προτείνουμε, δεν μιλούμε για έλληνες ή τέκνα ελλήνων υπαλλήλων του εξωτερικού, αλλά για φοίτηση σε ξένο σχολείο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές του να φοιτούν από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη.

    Μάλιστα δεν ομιλούμε για σπουδές δι αλληλογραφίας, καθώς ο μαθητής, εκτός του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος που ακολουθεί, φοιτά στο τόπο διαμονής του. Είτε είναι μέσα στο σπίτι του, είτε σε άλλο χώρο της επιλογής του προκειμένου να επιτευχθεί όσο το δυνατόν πιο βιωματική προσέγγιση των εκπαιδευτικών στόχων.

    Εάν δεν υπάρχει ένας "φάκελος" στον οποίο να μπορούν να "πέσουν" οι μαθητές αυτοί στην ελληνική νομοθεσία, θα πρέπει να γίνει κάποια ενημέρωση της νομοθεσίας αναγκαστικά. Εν τω μεταξύ, έως ότου γίνει αυτό, υπάρχει μία ποικιλία "φακέλων" στους οποίους κατά μικρή ίσως τυπική παρέκκλιση θα μπορούσαν να υπαχθούν οι απόφοιτοι του Clonlara. Ως κατ 'οίκον διδαχθέντες, ως έλληνες μαθητές του εξωτερικού, ή ως απλά μαθητές απόφοιτοι ένός σχολείου της αλλοδαπής.
    Οι απόφοιτοι των ξένων σχολείων, που δεν είναι έλληνες, απλά κάνουν μία αίτηση και δεν μπαίνουν στην διαδικασία των πανελλαδκών εξετάσεων.

    Γι αυτόν τον λόγο και για άλλους πολλούς , παρακαλούμε όποιον έχει σχέση με τον νομικό κόσμο, να μας δώσει τα φώτα του, εάν φυσικά είναι πρόσωπο το οποίο επικροτεί και συντάσσεται ιδεολογικά με την λύση την οποία προτείνουμε.

    Για να υπάρξουν προσαρμογές θα πρέπει κατ' αρχήν να υπάρξει εμπειρία και εφαρμογή. Γνωρίζουμε πόσο δυσκίνητη είναι η νομοθεσία και η γραφειοκρατία, οπότε θα πρέπει να υπάρχουν ανάλογες δυναμικές προς την επιθυμητή κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή